Intrebari frecvente

1. Cum caut produse?

Folosind meniul de sus, navigati prin categoriile si subcategoriile de produse.

Odata ce ati gasit un produs care se potriveste dorintelor dvs., apasati pe butonul ADAUGA IN COS pentru a-l adauga in cosul de cumparaturi.

Pe pagina de cautare avansata produsele pot fi cautate dupa cuvinte din descriere, categorie, producator, pret si data adaugarii pe site.

2. Cum comand produse?

Inainte de a putea comanda produse, trebuie sa va creati un cont pe site. Acest lucru se realizeaza extrem de simplu, prin completarea unui formular pe care il gasiti in sectiunea "CONTUL MEU" a site-ului. Trebuie sa alegeti un nume de utilizator si o parola pe care sa nu o divulgati nimanui, apoi sa completati cateva date despre dumneavoastra pentru a putea fi contactat ulterior de catre reprezentantii firmei noastre in vederea confirmarii comenzilor. Totodata, completand acest formular aveti posibilitatea sa va abonati la newsletter-ul nostru si astfel veti putea primi pe e-mail noutati si promotii ale firmei noastre.

Este important sa tineti minte numele de utilizator si parola pentru a va putea autentifica data viitoare cand veti plasa o comanda.

Dupa ce ati creat contul puteti adauga produse in cosul de cumparaturi, apasand butonul "ADAUGA IN COS". Dupa ce ati terminat cumparaturile, apasati butonul "COSUL MEU" pentru a vedea produsele selectate. Pentru a plasa comanda apasati butonul "COMANDA". Vi se va solicita alegerea unui mod de plata (ordin de plata sau ramburs).

In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre un reprezentant al firmei noastre pentru confirmarea comenzii.

3. Cum platesc?

  • Ordin de plata
    1. In cazul platii prin ordin de plata, trimiterea kit-ului de instalare se va face dupa confirmarea platii in contul de mai jos:
    2. Beneficiar: SC SAFIR INFORMATICA SRL
    3. CIF: RO 16660771
    4. Contul : RO83INGB0000999901096099
    5. Banca : ING - Stefan cel Mare
    6. Institutiile de stat pot folosi contul din trezorerie
    7. Contul : RO07TREZ7035069XXX008292
    8. Banca : Trezoreria Sectorului 3 Bucuresti

  • Online, cu card bancar (Visa/Maestro/Mastercard), prin EuPlatesc
    1. EuPlatesc
    2. Daca ati ales metoda de plata "Online, cu card bancar, prin EuPlatesc" este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
    3. Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
    4. "3-D Secure" asigura, in primul rand, ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

4. Cum primesc produsele comandate?

Kit-ul de instalare va fi trimis prin internet la data si ora stabilite in momentul confirmarii telefonice a comenzii.

Termenul de livrare poate varia in functie de produsul comandat. Termenul normal de livrare este cuprins intre 2 si 3 zile lucratoare.

5. Cum creez un cont?

Pentru a crea un cont trebuie sa completati formularul pe care il gasiti in sectiunea "CONTUL MEU" a site-ului. Trebuie sa alegeti un nume de utilizator si o parola pe care sa nu o divulgati nimanui, apoi sa completati cateva date despre dumneavoastra pentru a putea fi contactat ulterior de catre reprezentantii firmei noastre in vederea confirmarii comenzilor. Totodata, completand acest formular aveti posibilitatea sa va abonati la newsletter-ul nostru si astfel veti putea primi pe e-mail noutati si promotii ale firmei noastre.

Este important sa tineti minte numele de utilizator si parola pentru a va putea autentifica data viitoare cand veti plasa o comanda.

6. Care sunt optiunile contului meu?

Odata autentificat, aveti optiunea de a modifica informatiile personale si adresa de livrare prin accesarea butonului "MODIFICA INFORMATIILE PERSONALE".

Totodata, puteti vizualiza istoricul comenzilor precedente.

7. Pot sa modific comanda dupa inregistrarea acesteia pe site?

Comanda se poate modifica in timpul apelului telefonic primit din partea reprezentantului firmei SAFIR INFORMATICA SRL cu ocazia confirmarii comenzii.

8. Cat costa transportul ?

In mod normal, kit-ul de instalare se trimite prin email si nu se aplica nicio taxa de transport. Doar in cazul in care solicitati expedierea kit-ului de instalare prin curier se va aplica o taxa de curierat de 20 lei.

9.In cat timp voi primi produsele?

Veti primi prin email kit-ul de instalare a programului achizitionat in maxim 2 - 3 zile lucratoare de la achitarea comenzii.

10. In ce interval orar se acorda asistenta ?

Asistenta se acorda prin intermediul site-ului de asistenta de luni pana vineri intre orele 09.00-17.00

11. Feedback

Aveti sugestii sau reclamatii legate de modul de functionare si comanda, produse, livrare, plata etc. ?

Trimiteti-ne un e-mail la adresa: contact@safir-informatica.ro

In cel mai scurt timp un reprezentant al firmei va raspunde solicitarilor dumneavoastra.