Un cabinet medical, o clinică sau un spital eficient înseamnă unul foarte bine organizat si cu datele pacientilor întotdeaună la îndemană.

SafirMedical este un program pentru cabinete medicale, care oferă cadrul necesar pentru desfăsurarea activitătii medicilor într-o formă organizată la cel mai înalt nivel posibil:

   Evidenta medicilor, pacientilor si a programărilor pentru consultatii sau internări
   Import de date ale pacientilor din alte baze de date sau fisiere
   Evidenta medicamentelor si consumabilelor din stoc
   Facturarea serviciilor si produselor, precum si situatia plătilor de către clienti si către furnizori
   Generarea statisticilor si a rapoartelor pentru luarea de decizii informate si pentru un marketing viabil
   Posibilitatea de personalizare a modulelor pentru necesitătile cabinetului

Evidenta medicilor si a pacientilor

Gestiunea pacientilor devine usoară cu SafirMedical. Introduci datele de identificare si de contact o singură dată si le ai în sistem vizibile pentru toti medicii care se ocupă de pacient.

Aplicatia un modul dedicat pentru evidenta medicilor, a pacientilor si a programărilor pentru consultatii sau internări.

Programele noastre sunt disponibile atat în versiune monopost cat si în versiune retea, caz în care datele acelorasi pacienti pot fi vizualizate de mai multi medici. Datele înregistrate de unul dintre medici vor fi vizibile si de colegii lor care primesc acest drept.

Dosar medical

Pentru fiecare pacient se pot înregistra consultatiile cu simptome, diagnosticul actual si antecedente, investigatiile recomandate, serviciile realizate si tratamentele prescrise.

Ai posibilitatea să descarci sau să printezi fisa consultatiei, dacă doresti s-o trimiti prin email sau s-o oferi pacientului.

Pentru spitale am integrat în programul nostru sistemul de evaluare DRG. Un dosar de internare permite înregistrarea tuturor datelor necesare (simptome, diagnostice, antecedente, investigatii, tratamente, evolutie sub tratament, etc) si imprimarea rapoartelor specifice.

SafirMedical oferă un set larg de instrumente ce usurează relatia medicilor cu pacientul:

   Fisa pacientului (datele personale, istoricul medical, programările anterioare, tratamentele anterioare, etc)
   Urmărirea istoricului pacientului (diagnostice, tratamente, buletine de analize, etc.)
   Facturarea serviciilor medicale
   Trimiteri medicale (către alti medici, sectii, laboratoare de analize, etc.)
   Sistem pentru gestionarea programărilor
   Urmărirea schemei de vaccinări obligatorii la copiii aflati în evidenta proprie. Notificare la apropierea datei următoarei vaccinări.
   Urmărirea gravidelor din evidenta proprie.
   Gestionarea internărilor în regim propriu (pentru clinici, spitale) – disponibilitate paturi, saloane
   Eliberarea de retete si formulare de concedii medicale, etc.
   Editarea fiselor de consultatii specifice pentru diferite specialităti (Pentru specialitătile OFTALMOLOGIE, OBSTETRICĂ - GINECOLOGIE, NEUROLOGIE, UROLOGIE, CARDIOLOGIE, PSIHIATRIE, ORL, RECUPERARE, ANALIZE DE LABORATOR, MEDICINA MUNCII avem si fise de consultatie specifică. Pentru celelalte specialităti medicale urmează să dezvoltăm.)
   Gestionarea interventiilor chirurgicale în regim propriu (pentru clinici si spitale)

Programări

Nu pierde timpul pacientilor tăi. Timpul este cea mai de pret resursă pe care o avem. Orice altă resursă se poate recupera, timpul pierdut - niciodată.

Pentru pacienti asteptarea în cabinet în timp ce întarzie de la alte activităti planificate poate fi o experientă foarte neplacuta. Aplicatia pentru cabinete medicale oferă o interfată prietenoasă pentru programări.

Facturare si stoc

Serviciile efectuate, medicamentele si alte produse pot fi facturate cu programul pentru cabinete medicale pe baza datelor introduse in fisa consultatiei.

În urma emiterii unei facturi sau a unui bon fiscal, automat se scade produsul si din stoc. Aplicatia face diferentiere între produsele din stoc si serviciile oferite.

Poate fi gestionat separat inventarul propriu (ustensile, mobilier, echipamente tehnice, etc) de stocul de medicamente.

Cu modulul de stoc încorporat în aplicatie stii întotdeauna la ce produse trebuie să faci comandă la furnizori si care produse se apropie de expirare.

Ai evidenta facturilor primite de la furnizori si istoricul de plăti, poti vizualiza oricand ce facturi mai asteaptă să fie plătite si ce cheltuieli ai avut. Mai mult, primesti notificare la apropierea termenului de plată a unei facturi de furnizor.

Alte functionalităti

Datele pacientilor pot fi importate din alte baze de date sau din fisiere. Astfel devine usoară trecerea de la sistemul vechi la SafirMedical si comunicarea datelor între mai multe sisteme existente.

Sunt incluse toate nomenclatoarele din legislatie:

   Categoriile si grupele de diagnostic (CMD, DRG)
   Diagnosticele din clasificarea internatională ICD10 (CIM10)
   Specialitătile medicale
   Casele de asigurări
   Medicamentele gratuite si compensate
   Procedurile ICD_10_AM
   Etc.

Statistici si rapoarte pentru decizii informate

În aplicatie, pe langă modulul de raportare pentru deciziile business, este inclus si un modul de generare documente si rapoarte specificate prin lege.

Toate datele din modulele încorporate în programul pentru cabinete medicale pot fi vizualizate sub formă de statistici si rapoarte, care te ajută să iei deciziile corecte legate de dezvoltarea cabinetului, de campaniile de promovare pe care le faci, de furnizorii cu care lucrezi si medicii cu care colaborezi.

Astfel informatiile importante sunt la doar cateva click-uri distantă. Poti afla în cateva secunde:

   care sunt serviciile profitabile
   care sunt medicii cu cele mai multe programări
   lista pacientilor care au programări în perioada imediat următoare si datele de contact unde pot fi notificati despre acest lucru
   lista produselor care urmează să expire
   lista facturilor neachitate la furnizori
   si multe alte informatii cu ajutorul cărora deciziile tale vor transforma cabinetul sau spitalul într-o afacere eficientă

Personalizare module

Puterea exceptională a aplicatiei SafirMedical constă în posibilitatea oferită de echipa Safir Informatica de a-ti personaliza rapoartele si statisticile pentru nevoile cabinetului tău. Nu mai gandesti după datele oferite de aplicatie, aplicatia oferă datele pentru cum gandesti.

Personalizarea nu înseamnă doar un logo în coltul documentelor.

Personalizarea modulelor oferite de echipa Safir Informatica include rapoarte speciale de care ai nevoie în procesele decizionale, module din SafirERP (Enterprise Resource Planning)(contabilitate, salarii, analiza financiara) care se pot atasa la aplicatia pentru cabinete medicale. Un simplu program pentru cabinet medicale însemnă să te multumesti cu un mod de lucru permis de aplicatie. Cu modulele ERP adăugate la programul SafirMedical planifici si executi cum doresti, iar aplicatia se mulează după procedurile tale.

Datele introduse o dată, vor fi disponibile în toate modulele aplicatiei. Economisesti astfel timpul angajatilor si pe termen lung reduci cheltuielile firmei. Desi personalizările sunt contra cost investitia initială se recuperează rapid.

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun

Program pentru cabinete medicale

  • 1.300,00RON


Produse asemănătoare

Program online pentru gestiunea resurselor societatilor comerciale

Program online pentru gestiunea resurselor societatilor comerciale

Eficiența și profitabilitatea înseamnă să fii pregătit pentru oportunități, să ai întotdeauna la îndemână toate datele de care ai nevoie pentru a lua deciziile corecte. De aceea Safir Informa..

0,00RON

Program pentru gestiunea resurselor societatilor comerciale

Program pentru gestiunea resurselor societatilor comerciale

Într-o lume în care timpul este, de multe ori, mai costisitor decât câștigul financiar, un leader înțelept va realiza faptul că afacerea sa are nevoie de un instrument care să-l facă eficient din pu..

0,00RON